Job 5 van 50


Report this listing

Solliciteren



Medewerk(st)er boekhouding en administratie - Sint-Niklaas


Functie

DE SCHEPPER –MEDEWERKER BOEKHOUDING EN ADMINISTRATIE

Wat doe je als medewerker boekhouding en administratie bij BMW?

  • De huidige boekhouder ondersteunen in allerlei administratieve en boekhoudkundige taken.
  • Verantwoordelijk zijn voor een correcte archivering van alle relevante documentatie.
  • Help je bij de controle van alle in- en uitgaande facturen en creditnota’s en andere data.

Waarmee kan je ons team versterken?

  • Door jouw ervaring en kennis die je hebt opgedaan, ben jij een administratieve duizendpoot.
  • Heb je een middelbaar Handel of Boekhouden Informatica diploma? Uitstekend! Kan je relevante ervaring voorleggen? Ideaal!
  • Mensen omschrijven je als iemand die verantwoordelijkheid neemt en zelfstandig kan werken. Hiernaast pik je snel nieuwe dingen op.
  • Bij de termen “detailgericht”, “nauwkeurig”, “cijfermatig”, "discreet" en "efficiënt" denk je spontaan aan jezelf.
  • Daarnaast ben je een echte teamplayer. Mensen kunnen rekenen op je en je bent bereid om in te springen waar nodig. Collega’s kunnen op jou rekenen!

What's in it for you?

  • Je hebt de keuze om fulltime of 4/5e aan de slag te gaan.
  • De opportuniteit om te werken voor dé markteider in de automotive-industrie.
  • Een uitdagende, dynamische en gevarieerde functie mét verantwoordelijkheid bij een bedrijf in een premium-omgeving.
  • De mogelijkheid om je professionele talenten te ontplooien in een vaste job. Je volgt geregeld trainingen via het BMW Center for Development.
  • De kans om deel uit te maken van een enthousiast en collegiaal team. Je werkt nauw samen met de collega’s van de verschillende afdelingen.

Lijkt dit iets voor jou?

  • Stel je kandidaat via de knop "Solliciteren".
  • Meer info nodig? BMW JOY’N US, 03/890.56.70
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Verkoopsovereenkomsten opstellen
    Betalingen opvolgen
    Aanmanen bij onbetaalde rekeningen
  • Documentatie zoeken die verband houdt met de activiteit van de organisatie of de dienst
    Documentatie doorsturen of archiveren
  • Gegevens van de algemene boekhouding invoeren
    De boekingen registreren
  • Telefonische oproepen beantwoorden
    Klanten ontvangen
    Klanten informeren of oriënteren
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren

Solliciteren

Tinne Sweeck
03/890 56 70
tinne.sweeck@partner.bmw.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht